Prodej domácích potřeb a drogerie se neobejde bez PPC reklamy
PPC reklama se dnes stala účinným propagačním nástrojem, který je součástí strategie SEO. Tyto nástroje jsou potřebné pro komunikaci s webovými vyhledávači a jsou-li dobře zvládnuté, zvyšují pravděpodobnost úspěchu v podnikání. Jako modelový příklad bychom mohli použít internetový obchod, který prodává drogerii a domácí potřeby. Představte si situaci, že potřebujete co nejrychleji doma doplnit zásoby toaletního papíru, čisticích prostředků na toaletu, kuchyňských ubrousků a k tomu dokoupit kuchyňský tyčový mixér. Zadáte do vyhledávače klíčové výrazy zboží, které poptáváte, a ten vám vzápětí nabídne několik prodejců.
Ti prodejci, co mají SEO a PPC ze Zlína, tedy PPC reklamu dobře podchycenou, budou se nacházet v popředí a zákazník tak bude s velkou pravděpodobností prohlížet nabídky právě zde. Pokud jej dotyčný obchod zaujme svým sortimentem či cenami, zákaznickým servisem a možnostmi platby a dopravy, je velká šance, právě tam se také rozhodne nakupovat. PPC reklamu si můžete představit jako obrázkový banner s textovým popisem a odkazem na webové stránky, tento způsob zobrazení reklamy je velmi poutavý a je pro zákazníky zajímavější, než pouhý textový odkaz.
Obrázek s cenou a odkazem na web může zapůsobit až tak, že mu někdo dá přednost před prohledáváním ostatních odkazů a jednoduše po něm sáhne. Do jisté míry tu mají dobrou působnost i cenové srovnávače, vždy záleží na osobních preferencích, co na vás při prodeji lépe působí, zda je to jen cena nebo také serióznost a důvěryhodnost obchodníka podepřená například dobrými zákaznickými referencemi. Nakupování na Internetu je docela věda a bez SEO se vám tu nemůže podařit takřka nic. Musíte dát o sobě zákazníkům vědět a SEO je vlastně jediný způsob, jak se na Internetu zviditelnit, nezávisle na tom, jak jste velký obchod a co prodáváte.